mine skitser - Simone (is)

This post was: 
Så får i lige endu en skitse, som måske/måske ikke kommer med i min udstilling(link)...
Hun er inspireret af is/istapper, da alle skitserne skal være under temaet vand. Er stadig i tvivl om hvor bogstaveligt jeg skal tolke temaet, men håber jeg bliver klogere mens jeg er i London, og så ender de sikkert ikke med at være med i udstillingen alligevel hæhæ! ;)
mine skitser
I kan se alle mine andre skitser ved at...
Søger "skitser" (eller alt andet for den sags skyld), oppe i søgefeltet under min header...
nu har jeg lige gjort det for jer, så i kan også bare se alle mine skitser, ved at klikke her(link)


personligt...
Nu ligger jeg så her i min seng. jeg skal have pakket og ryddet op inden mor kommer hjem. Pigerne var her i går, og den sidste gik kl 3 i nat.. bare pige hygge= uden alkohol. Jeg kommer til at savne dem mens jeg er i London.. de piger har sku været min "base" som jeg har kunnet stole på siden fars død...
heldigvis fik jeg emma til at vælge med mig, altså tøjet... ikke venner hæhæ! så nu vil jeg pakke.. vil i se hvad jeg tager med :)?

translation:
A new sketch of mine, inspired by ice, or specifically icetaps(link)... i dont know yet how litteral i want to make my inspiration sources yet... so dont know if you can tell haha?? can you tell where the inspiration is from!? (:

3 comments:

  1. Ja"" :-) Vi vil se hvad du tager med.

    ReplyDelete
  2. Yes, vi vil se ned i din kuffert! :-)

    ReplyDelete
  3. Ja selvfølgelig vil vi se med :D

    ReplyDelete