mode og seriøsitet, skal ikke altid gå hånd i hånd

This post was: 

Nu handler min blog jo hovedsageligt om mode. Men det betyder ikke det hele skal tages så seriøst. 
Hverken bloggen (altså selvhøjtideligt.... bruger nemmerlig tons af tid som jeg ikke har på bloggen hæhæ)... og mode er heller ikke altid fedt hvis det er SÅ seriøst hele tiden! og det syntes jeg altså heller ikke livet er... altså sjovt... altså hvis det bliver taget ALT for seriøst ALTid... men nu ikke så filosofisk, på denne time høhø ;)


Nu til sagen. 
den her video fik mig til at tude her til aften. SÅ jeg gemmer mit indlæg med mit produktions-design-produkt, til imorgen kl 14:00, og i stedet, kan i få jer et lille grin med på vejen... eller forhåbentlig et stort! ;) og så husk at smile lidt mere i hverdagen... det gør godt!
PS. det her indlæg dedikerer jeg til mine venner derhjemme... jeg savner at grine som en sindsyg med dem... :)
PPS. nu hvor jeg tænker over det, er det eneste der skal tages seriøst er drømme.! GO-for-it, hvad end det er <3


translation:
nothing should be taken so seriously. not fashion nor life... so instead of showing you a fashion post right now, im giving you a video that cracked me up tonight... i started crying.. so enjoy! and please laugh some more, that would make me very happy too ;)

1 comment: