projekt london pakning + video

This post was: 
Vi starter bare med videoen! 
sry det sørgelige ansigt udtryk.. det er pga manglen på søvn, makeup.. og havde liiidt travlt.. altså hvad jeg ikke gør for jer ;)
men forklaring på tøjet og billede spam nedenunder ;)


Nu har i selv bedt om det. 
så er i selv udenom at i bliver spammet med billeder OG en video i det her indlæg :) men i ville jo have både mere video OG pakning, so here we go :)
Efter jeg havde udvalgt tøjet med emma, fik jeg sorteret det i grupper... eller rettere kaos!

3 jakker
Jakker er en af mine afhængigheder. syntes de kan redde mange outfits. det blev til 1 basis blazer, 1 pæn og anderledes blazer, og en cowboy skjorte jakke... og så har jeg selvfølgelig også min grønne jakke og regnejakke, men det tæller vel ikke?!?! ;)
Sweatere & cardigans.. 6 stk.
Ja.. vejrudsigten er desværre ikke køn.. og i burde ikke klage, fordi vejret i London skulle være dårlige end i DK.. øv øv æv! jeg har stadig ikke været ved stranden :(
men der er 3 cropped ibland (mint grøn, stripet, coral).. 2 cardis (mørke grå, og prikket) og den sidste sorte er min almindelige sorte strik... 

Underdele. kun 1 par lange bukder, 3 shorts, og 4 nederdele
bukserne er nogle almindelige lysegrå tynde bukser. de var liiiige til vask haha.
der blev til 3 nederdele, den ene er den jeg rejser i (outfit kommer i morgen), min tyl skørt, og min store satin blomstret som jeg ææælsker! og så en almindelig højtaljet som også er til vask... emma var lidt skrap (men en god hjælp) og sørgede for at jeg ikke tog 527 nederdele med! hæhæ!
mine shorts, har jeg et par tailored højtaljede, et par ripped, og et par pastel farvet..
mit basis gear
her er mit basis! 3 sorte kjoler (maxi, almindelig, og fest kjole). 3 løse gennemsigtige lange toppe (creme, sort, orange), 2 gennemsigtige T-shirts (stripet pink, og hvid)
De kun 4 par sko... 
pøves jeg sige mere? syntes faktisk ikke det er mange, men mener selv det duer til det meste! og har heller ikke tænkt mig at købe sko derovre jo... fordi udsalget på oxford street (hvor jeg skal bo) er jo overhovedet ikke startet vel hæhæ! ;)
Accessories... og random shit!
3 tørklæder, det ene er strik, sandfarvet, som jeg tager med i flyet (god hovedpude).. og så en god håndfuld bælter.. ved ikke lige hvad jeg gør med smykkerne endnu ;)
Det endelige resultat
inklusiv elkeddel, så jeg kan lave nudler på værelset og ikke skal købe HVER dag, og mit tweety bird nattøj fra da jeg boede i usa.. 
jeg ruller alt mit tøj, det fylder mindre, er mere overskueligt, rykker ikke rundt, og krøller mindre.. win win win!


Hvad siger i... 
syntes i det lyder som en fornuftig omgang, eller mener i jeg mangler noget??
var der noget af det her (eller som ikke er der) som i IKKE KUNNE LEVE UDEN, i 1 måned.. kunne faktisk være sjovt at høre fra jer! ;)??

5 comments:

  1. Lækker blog, ligger lige inde med et hurtigt spørgsmål, det sidste par sko du viser i videoen, ( et par ret chunky lækre høje hæle) hvor er de fra?

    Kisses Mathilde
    http://rockyourimage.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jeg kunne under ingen omstændigheder overleve en hel måned uden mine nike sko. De er simpelthen SÅ lækre at gå i, især efter en "våd" weekend på høje hæle :)

    Det ser super godt ud, jeg tror du er godt dækket ind mht tøj :)

    ReplyDelete
  3. Undertøj?? :)
    - hvad hedder sangen du brugte i videoen?

    ReplyDelete
  4. undertøj er ikke liiiiiiige det jeg har mest lyst til at flashe her på bloggen, det samme med tandbørste hårbørste tandpasta, sokker osv.. det ville da også være lidt kedeligt ;)

    det er the xx - intro... fin fin fin sang... hør evt meatball med röyksopp hvis du kan li den :)

    ReplyDelete
  5. Hersom... jeg fortryder også at jeg ikke tog mine løbesko med ;)

    ReplyDelete