sad face = Panik = hjælp!

This post was: 
Foto den 14-07-2011 kl. 13.35Foto den 14-07-2011 kl. 13.35

Jeg er frustreret...
har inviteret venner over til grill mad i aften, men har i set vejret?
- og nu siger min bror at der ikke har været mere gas tilbage i lang tid.. (tak for at sige det nu)
-jeg har pakket 4 t-shirts og er nu lost med resten...

1) har i gode råd til sommermad som er hurtig og uden en grill????
2) håber i nyder vejret... ironiii (vejrudsigten siger regn fra på lørdag og 2 uger frem! øøøv)

3 comments:

  1. http://www.seniorinternet.dk/senior22billignemmad.htm

    Måske er der noget du kan bruge her :-)

    // Victoria.

    ReplyDelete
  2. Rigtig fed blog du har! Jeg glæder mig til der kommer mere fra dig, du har nemlig en ny fast læser herfra. Ville blive MÆGTIG glad hvis du ville kigge forbi min blog :-)

    / Anne Sophie - Annesophiemunkjensen.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ovnbagte tigerrejer marineret i hvidløgssmør og en salsasalat, så er der dømt dejlig sommermad som er nem at lave!

    www.toomuchmyself.blogspot.com

    ReplyDelete