seeing red - new in!

This post was: 
Jeg indrømmer at jeg er skør i bolden.
men er jeg virkelig tosset nok til at kunne gå med de her?
de passede, og er vintage, så det måtte jo være et tegn fra foroven??
i hvert fald fik jeg mange blikke, og en på en motorcykel som stoppede op, klappede skærmen op, og blev ved med at smile og blinke til mig (og ja det var desværre mig da jeg var den eneste på gaden! )

det er måske også lidt underligt,
at se en pige komme gående random med en rød ballon, og skøre briller... men ballonen var gratis og gjorde mig bare glad hæhæ! ;)
hvad syntes i om brillerne... og ballonen... eller bare helheden, af skørheden ;)

Translation:
am i really that crazy?? crazy enough to wear these. well i bought them. and it was probebly a sign from above, when i got a free red ballon on my way back from school haha! ;)
it must have looked funny haha! ;)
what do you think ;)?

3 comments:

  1. Kan rigtig godt lide din blog! og sejt navn..hæhæ. Er vild med dine billeder og dit design, hvilken skabelon bruger du? P's skal vi følge hinanden?


    // nanna-kondrup.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hvor er du sød Nanna! :-)
    Jeg ville heller ikke kunne andet end at smile, hvis jeg så dig komme gående på gaden med en rød ballon og store røde solbriller!
    Håber du nyder London.

    ReplyDelete
  3. jeg synes du ser skøn ud! haha :D

    Emma

    ReplyDelete