sko snak...

This post was: 
jeg vil starte med at ligge ud med, at dette indlæg er pretty random,
og dedikeret til min kærlighed til sko... 
som min mor siger "nanna du har en ting for sko og jakker(blazere osv)" og ja det har jeg, fordi med et par fine sko, og en fed blazer kommer man altså langt.

Først og fremmest... 
vi jeg lige pointere at jeg har fundet skoene jeg mangler i mit liv. Det er selvfølgelig en underdrivelse, da jeg kun er 18 og mangler massere af sko til min kommende liv... eller nuværende.. you know what i mean!
skoene er sam Edelman, og perfekte. der er studs, en pæn facon, og en fin sløjfe. JA TAK?!
ville jeg bruge dem, øhm måske lidt upraktiske, men det kan man kun finde ud af hvis de stod i mit skab, hvilket det ikke gør, så det finder vi jo nok aldrig ud af!



Så er det på plads.
nu vil jeg så sige jeg ville ønske at jeg havde en søster. og for at være mere præcis skulle det være hende her:
Ja... det er den altid bootylicious Beoncé. 
Og hvorfor så hende? jo nu skal i høre hvad hun gav sin søster til hendes 25 års fødselsdag
Hun gave hende ét par designer sko, for hvert år hun havde levet. dvs. 25 par designer sko til hendes fødselsdag..
skal jeg sige det én gang til? gid hun var min søster!

Og nu hvor vi snakker om hvad jeg godt gad:
Jow jeg ville godt have alle hendes(link) sko...
fordi de her hylder med sko, er kun dem hun har fremme til udstilling pt.. hun har stakkevis.
men kan man forvente andet, når hun tager Outfit billeder med HOLLYWOOD skiltet i baggrunden...
det er velogmærket fra fra hendes egen baghave, at hun tager de her outfit billeder.!!
Tag en kig forbi hendes blog(link), og tag det som en udfordring at lade være med at savle!

Og nu får i ikke mere sko-spam, for denne 10'øre.
mere seriøse indlæg følger snart, for at gøre op for mit underlige sko-indlæg ;) og så må i jo lige trykke "færre indlæg" knappen (under dette indlægs titel) hvis jeg skal holde op med den her slags udbrud ;)

3 comments:

  1. Åh altså en masse dejlige sko!!
    har også selv en kærlighed for sko - det "forfærdeligt" ;)
    Det er en rigtig fin blog du har - jeg følger dig nu !

    N.K.L
    www.nkl-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. De er super fine, de sko. Meget tøsede, men den rockede sløjfe gør dem dejlige og rå ♥ Følger din blog nu! Håber du måske vil gøre det samme med min?

    ReplyDelete
  3. Årh nogle dejlige sko! :O
    Love it!<3
    //Knus<3

    ReplyDelete