video - Decubal økologisk review

This post was: 
Som sagt ville der komme nogle reviews af diverse skønhedsting,
her er de første ting
Jeg har fået tilsendt 2 produkter fra Decubals økologiske linje. Jeg vælger SELV at vise jer dem, da jeg mener det kunne gavne mine læsere.. jeg er på INGEN MÅDE tvunget til at skrive om dem på bloggen, så det er min 100% ærlige, og egen mening :)

Om produkterne:
Face cream(link)    -    120 kr.     -   99,8% naturlige indgredienser
Body lotion(link)    -     70 Kr.   -    99,8% naturlige indgredienser
Begge dele kan købes på apoteket. :)

2 comments:

  1. Er vild med din videoblog, håber du laver mange flere ! :)

    //kram.
    www.thawaitisover.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kan rigtig godt lide dine videoer, nogle gange blevet jeg helt besat af, at se dem! :-D

    Mange tak for kommentaren på min blog, jeg har svaret bedst muligt, og håber det var det du var ude efter, mit svar kan du se lige her - http://zitha-getusedtoit.blogspot.com/2011/07/new-in-video.html?showComment=1310733976447#c5739137386979449787

    /Zitha

    ReplyDelete