3 favoritter - pæne panther!

This post was: 
Follow Fashion Avec Nanna
Photobucket PhotobucketPhotobucket Photobucket
for under 1 måned siden ejede jeg intet, og nu ejer jeg 3. 
så til ære for emma(link og til hendes nye blog her: link) vil jeg vise mine mønstrede ting frem! Jeg er vildt glad for nederdelen, som i har set indtil flere gange, og det samme med det midterste stk. halstørklæde. Det sidste halstørklæde har i ikke set før, men er et jeg fik fra goodiebaggen, fra dettet event(link) som jeg vandt pladser til, via Kia fra Fierce & Fattig!

De er fra:
venstre til højre; zara nederdel 80 kr. Primark halstørklæde 10 kr. og halstørklæde fra Lollys Laundry!
jeg havde som sådan ikke noget imod panther print før, men jeg syntes ofte, at printet ser meget billigt ud, fra high street butikker! og det er en hårfin grænse, om det er billigt, eller pænt! IMO!
hvad syntes i?

Translation:
so i have never owned panther, but the last 2 weeks, i got 3 things!  a Zara skirt, which i love, and the same with my Primark scarf, and my Lollys Laundrys scarf... its not because i don't like the panther print, but i think its a fine line between a tacky print, or a pretty print, that looks more exclusive. but i think these are one the good side of that line ;) do you like them? :)

2 comments:

  1. Hej! Superfed blog og det er nogle supergode billeder! :)
    Mig og to af mine veninder har lige startet en blog, så kunne du tænke dig at kigge forbi, og måske blive fast læser? :)
    // Emilie

    www.pef3.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. hvor er det nice! elsker nederdelen :)

    Emma

    ReplyDelete