bær over med mig den næste tid!

This post was: 
Her kan i se, at jeg har gjort mig klar...
på sin vis, til skolestart på mandag! jeg har gjort mig klar fysisk, med meterialer, osv. Men at starte på en ny skole, i en ny by, i en ny klasse, som allerede kender hinanden, men hvor jeg ikke kender nogen, er altså lidt skræmmende! jeg har skiftet skole massere af gange (fra usa, til danmark og omvendt plus diverse andre. fra normal til international osv osv osv), men det her er bare noget andet, når jeg nu engang starter i et klassetrin lavere. :)

Jeg vil ikke komme mere ind på det.
ikke fordi jeg prøver at skjule noget, men bare fordi det har intet med bloggen at gøre ;)
men i hvert fald kommer meget af min energi til at ligge, i at jeg er startet helt forfra igen! derfor er det måske ikke de mest indholdrige indlæg, men jeg opdaterer selvfølgelig hver dag alligevel! :) og outfits skal der nok komme, jeg savner nemlig mit gamle walk-in hjemme i DK!!! :)

tusinde tak på forhånd! :)
og spørgsmål kan i bare komme med hvis det er ! :)

translation:
starting a new school next week, so that is where most of my energy is gonna be at, bear with me the next two weeks or so! THANK YOU ! :)


4 comments:

  1. Hej! Jeg har oprettet en ny blog som jeg håber du vil taget et kig forbi! du er sevføgelige mere end velkommene til at blive fast læsere eller smide en kommentar :-)

    Kuns.

    Byjuliane.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hvor var det du startede i skole henne? og hvad klassetrin da, og hvorfor? :-)
    Nu bliver jeg sku helt nysgerrig!

    ReplyDelete
  3. marie.louise.
    jeg starter i vejle, efter at jeg droppede ud af 2.g på mit gamle gymnasium, efter min fars død. så skal desværre tage 2.g om igen ! :)

    ReplyDelete
  4. Jeg synes det er sejt at komme igen på den måde.
    Og så ELSKER jeg dit skrive grej! Farver gør bare tilværelsen en lille smugle bedre! :) Held og lykke i den nye klasse :)

    ReplyDelete