dagens #112 - regn i London!

This post was: 



undkylder det lidt awkward ansigt... hæhæ! ;)



i får lige et hurtigt dagens inden jeg smutter ud af døren.
jeg tror jeg jinxede den, fordi lige nu er vejret trist og gråt, og har mest af alt lyst til at hoppe i en sovepose, og sove ... !! jeg.er.så.træt


men grunden til jeg er træt?
jeg havde gratis billetter i går til færgeturen gennem London, men min veninde der skulle med var ikke til at finde.
et kvarter inden sidste afgang kommer hun ind på mit værelse, og så var det ellers afsted for at fange båden!
vi nåede det, og fik set London om aftenen, og tog selvfølgelig 298392 billeder, som kommer senere! :)


PS.
jeg begynder fra nu af, at ligge mine skitser op på bloggens, facebook. jeg laver nemlig utrolig mange skitser som jeg er stolt af pt, men har ikke tid til at vise jer dem alle her. så kig forbi facebook gruppen her(link)


translation... 
i think i jinxed the good weather, because it is pouring down here in London again... boohoo! :( so i feel like crawling up into bed, but i have school haha! :)
see ya, and sry for the seriously bad facial, im no model ;)

2 comments:

  1. Very nice ; )
    I love colourful print of your scarf.
    Kisses

    ReplyDelete
  2. I guess I was lucky with the weather last week!
    It was nice talking to you at CSM :)
    xoxo

    Thedressingbooth

    ReplyDelete