dagens #113 - billedespam af londons lys!

This post was: 


Outfittet:
er en nederdel fundet på bricklane som er et super godt marked/vintage/mode område i London. resten kender i... selv er jeg helt vild med nededelen... det er en smule tribal, men lige precis sådan som jeg kan li det: feminint, og med en medi nederdel, som har super meget vidde! JA TAK! ;) desværre tror jeg snart at jeg må tage afsked til mine yndlings ballerinaer... som der er ved at gå hul i... hulk hulk! :(

Billedespammet er fra bådturen her sidste dag:
vi nåede lige akkurat den sidste, efter at have råbt i en taxi, "kør kør kør"... det var super smukt, og her får i lige nogle billede derfra...
af en eller anden grund, er jeg ved at blive vild med at spamme jer med billeder på den her måde! syntes selv det ser super fint ud, og det gir jer et godt indblik i hvad jeg render rundt at laver! håber også i kan li det ;)

Jeg har i dag selv lavet en kollektion:
som jeg er rigtig stolt af. og efter sidste indlæg, hvor jeg ligesom kunne fornemme at der var mange af jer som faktisk kunne finde på at hænge mine billeder op (wow!), så overvejer jeg lidt at lave en give-away med nogle skitser som specielt er lavet til formålet?.. er det en god idé?? (:.. 

Translation:
just a quick spamming og pics from the boat ride in London... now, going to the park finally enjoying the sun, see ya! ;)

1 comment:

  1. Wow, du er så dygtig til det med billeder :D!
    - Og hvis du lavet give-away er jeg på! Elsker din kreative side, og de ting du får ud af den!

    Bliv endelig ved med det:-)

    ReplyDelete