dagens #115 - from day-2-night

This post was: 

Seriøst kender i noget bedre end nederdele med lommer??
det har jeg nemlig fundet ud af at jeg gør...nederdele med lommer OG i regnjakke stof!
its legen-wait for it-Dary!

Så i går stod den både på skole og bytur i det her outfit. eller pubben...
det virkede egentlig meget passende til begge, og jeg fiksede bare håret inden vi tog på pubben! :)
vi fik noget lækkert noget kaldet "pimms" som jeg aldrig fandt ud af hvad var, men der var friske grønsager, mynthe og jordbær i.... så kan det vel kun være godt?!

ØV
i har nok opfattet igennem mine billeder, at jeg roder... ikke altid.. (jo). men i går havde rengøringsdamen åbentbart gjort rent på mit værelse. (for første gang siden jeg er ankommet hertil). hvis jeg havde vidst det, havde jeg selvfølgelig ryddet op. men i stedet har hun smidt alt mit lort op på sengen. og som ekstra lille straf, skiftede hun mit store nye rene hvide håndklæde ud med et, lille gammelt og grønt et, som på en heldig dag kun lige kan dække mit bagparti!.... hæhæ... revenge of the cleaning lady... ;)

translation:
this outfit worked perfectly for the day 2 night transition. not to much, and just enough. so it worked for the pub last night, where we got something called "pimms"... now if any of my readers know whats in "pimms" please tell me?!!
somehow its a mystery, but it tasted so good and fresh... and there was aparently alchol in it haha! ;)


5 comments:

  1. That skirt is the cutest skirt everrrr!

    I just came across your blog today. It's Very LOVELY :]

    :)
    Carrie
    http://readmylifeascarrie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. elsker dit tøj, du er bare sindsygt god til at sætte tingene sammen på en sød måde!:)
    nofingersbetween.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super fin nederdel. Det er så fedt at følge med i din hverdag i London. Er virkelig misundelig.-)
    frkforsom.blogspot.com

    ReplyDelete