dagens # 116 - long /w stripes

This post was: 

Jeg vil efterhånden gerne snart kunne give jer et outfit billede, som ikke er med rødt gulv....
Og rodet baggrund. så derfor prøvede jeg om aftenen (for at undgå at blive set) at tage billeder til et oufit, med en hvid baggrund. men det er bare lidt fail, fordi lampens lys var så ringe, at alle billedernes farve var totalt forvrænget, men jeg har prøvet at ændre dem bedst muligt! ;)

"dressing up, when feeling down"
er virkelig en genial mentalitet! det virker i hvert fald for mig. så de dage som måske ikke starter perfekt, hopper jeg i noget lidt finere, eller anderledes tøj end til "hverdag" for at hjælpe på humøret! prøv det en dag, og fortæl mig om det virker på jer også!! :) (eller er det bare mig som er tosset.... og i pøves (ja! jeg siger pøves, og ikke behøver!) ikke svare på det, hæhæ)

Jeg følte mig utrolig tilpas i det her faktisk!
lang maxi til at føle sig feminin, og jakken til at få det mere ellegante frem. jeg syntes det virkede fint hæhæ! ;) nu vil jeg ligge mit hoved på køl. trods at jeg sov 12 timer i nat, gør det virkelig niller... men hovedpinen kom da jeg shoppede (bl.a i primark).. så måske er det mit hoved som prøver at fortælle mig noget om et shoppe stop ;)!?

translation:
this is kinda a fail. i tried to do some better outfit pics for you guys, with a more simple background than in my room. i did it at night, so nobody would see me, but the light turned out horrid in all pics. so that is why the color is off, although i tried to save them, the best possible haha: :)
the outfit i enjoyed, felt so comfy! one of those days where you feel down, but dress up, to feel better.. guess what?! that mentality works for me ;)
please try it sometime, and tell me if i'm crazy, or if it works on you too! :)

5 comments:

  1. Love the neon belt addition to this outfit!


    tacosandfreecandy.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. super fedt outfit, kig forbi signe-wwwsignearpe.blogspot.com gog sommer :9

    ReplyDelete