dagens #117 - 117 outfits senere...

This post was: 
man kan vel ikke være lige fotogen hver gang ;)... tror det er godt i ikke ser alle de billeder som ikke bliver vist her på bloggen, pga random ansigts udtryk hæhæ! :)

og imens det her er mit 117'ende outfit. så har jeg faktisk hundredeogsytten andre ting jeg burde lave...
jeg har købt en ekstra kuffert i dag... fordi ja, jeg har rigtig meget lort! er lidt stolt over at jeg pruttede om prisen fra 60 til 47 pund ;)...
men i hvert fald, ligner mit værelse her i london Låårt! (og ja, med stort "L")... tror ikke engang jeg kunne komme i seng hvis jeg ville for alt det jeg har over aaaalt!


men jeg glæder mig til at se moar!
hun kommer fredag, og så bruger vi hele eftermiddagen på sight-seeing... som i alt, på få timer. fordi jeg syntes efterhånden jeg kender London ret så godt! og lørdag morgen står den allerede på hjemrejse. pyha tiden flyver afsted. ihhh jeg skal rydde op (sjovt det har jeg sagt de sidste 3 dage!??! er jeg den eneste som er sløv hæhæ)... 


om outfittet.. 
er der ikke andet at sige end kig.. haha! tror egentlig jeg bare var heldig, og det er man typisk når man ligger lag-på-lag... det endte i hvert fald med at se ok ud. det ironiske er at det her outfit brugte jeg kun til at gå ned og handle... ja, i mine nye hæle for at gå dem til.. hæhæ! ;)


translation:
time flyes by so fast. i really need to start packing. mom is coming friday, and i cant wait! saturday morning im already going home! can you beleive it... such a fast month! wow, i have learned so much, and cant imagine not walking to school, eating breakfast or just doing fashion or sightseeing with those people! :(
Follow Fashion Avec Nanna

5 comments:

  1. ej en lækker blog, du har dig!
    Er fast læser nu, håber du har lyst til at kigge forbi min blog:

    http://alina-bonappetit.blogspot.com/
    Og måske følge:)

    ReplyDelete
  2. Hi, i love your blog! Very cute. Fallow me, kisses :*

    ReplyDelete
  3. I really like this outfit.

    http://dassida.blogspot.com/

    ReplyDelete