dagens #117 - must have medi stræk?!

This post was: 
Jeg har ledt længe efter en 
medi nederdel som er stram, og i samme mønster. så da jeg så den her strik kjole i primark (ja til ingen penge!) skulle jeg altså lige prøve den! og minsanten om den ikke kom med hjem! jeg tror virkelig det her kunne blive mit "go-to-outfit" til efteråret, når jeg er i mangel af inspiration of vejret er loooort! :)!

MHT. alt det spetakel her i London
vil jeg sige at jeg er OK... hvis i nu bekymrede jer ;) hæhæ!
men det er indtil videre ikke sååå tæt på mig endnu... det tætteste det har været på er under 1 km! godt nok er det skræmmende og bekymrer mig lidt, inden jeg går i seng! men jeg syntes nu alligevel medierne overdriver en smule, da det jo ikke er HELE London som står i flammer... bare en masse små områder... som kommer tættere og tættere på hvor jeg bor verdammt! 

translation:
i think this may be my go-to-outfit, for the fall. when weather is gray and dull... and inspiration is lacking, this would probebly be really good! :)

4 comments:

  1. Super flot og er rigtig vild med din taske hvor er den fra

    ReplyDelete
  2. http://fashionavecnanna.blogspot.com/2011/08/new-in-camera-bag.html

    fra primark, som mit sidste indlæg handler om ;)
    tak for at følge med :D

    ReplyDelete
  3. vildt fed kjole :) den passer perfekt til dig.
    det er voldsomt med det i london, men godt du ikke er tæt på det. bare pas på dig selv :)

    ReplyDelete