dagens #118 - farver, og farvel

This post was: 
afsked :(
halløj kære læsere! jeg har her til morgen fået pakket det sidste, og travet afsted med 2 kufferter til det hotel jeg skal på på sammen med mor. derved har jeg sagt farvel til det kære kollegieværelse, jeg nu har boet i, i 1 måned her i London. Det har skam været et Love/hate forhold mellem mit værelse og jeg. jeg har elsket at se solen stå op, men hvor har det bare været småt, og dårlig plads til tøjet hæhæ!
jeg skal så sige farvel til min kære klasse, som jeg kommer til at savne så utrolig meget. vi skal tage tons vis af billeder i dag, så dem får i selvfølgelig senere

Mor.
i eftermiddag kommer mor, og så skal vi hurtigt rundt for at se London! det bliver så godt endelig at se hende igen! og det bliver også godt at se mine venner derhjemme (som jeg efterhånden savner rigtig meget), men jeg kommer nu engang til at savne storbylivet. at træde du af bygningen, gå 10 min og så er jeg så centralt, som man kan være... luksus! :)
ikke mere ævl. jeg håber der er net på hotellet, ellers så ses vi vel snarest ;)

translation:
last school day in london. so sad to say goodbye. ill miss all these people, and ill miss live in central London... and i will def. miss central st. martins, and the creativity around me! :)
Follow Fashion Avec Nanna

No comments:

Post a Comment