dagens #120 - sidste gang på Pubben med klassen

This post was: 
yes. det her er så mit outfit, fra i torsdags, inden jeg tog i byen. 
jeg tog bare på vores "lokale" og drak en masse Pimms, og hjem igen. fredag stod nemlig på at få fremlagt min endelige kollektion, modtage bevis, og london rundtur på en eftermiddag med mor... og ja. jeg nåede at vise hende det meste (inkl. lidt shopping ;)....), på en eftermiddag, men mere om det senere!

jeg er nu endelig kommet hjem for et par timer siden.
jeg savner london, men det er nu altså rart at have vores smukke skov-udsigt tilbage, i stedet for udsigt til diverse riots, ambulancer, vejarbejde mm... hæhæ ;)

tøserollinger... (er det lidt for kikset at kalde jer det??)
jeg har nemlig hørt man skal skille sig ud, for at komme nogen vejne ;) så måske jeg skulle prøve det... eller.
ej tilbage til pointen...!
jeg smutter i seng nu. jeg har modtaget 2 fiiiiiine pakker med relation til bloggen imens jeg har været i London. den ene er blandt andet en give-away! yaaay! ;) så godnat, og glæd jer til i morgen ;)

translation:
this was my "pub" outfit, from my last night out in London. im now home, and already missing it! verdammt! but i have a lot of lots of stuff to show yoy tomorrow, so for now, goodnight peeps, thanks for checking by... and tomorrow i promise something better then this to look at haha ! ;)
Follow Fashion Avec Nanna

1 comment: