dagens #121 - udpakningsdagen

This post was: 
Så i sagde i ville have mere hverdagsfjant, så her er mit første forsøg:
jeg kom hjem lørdag, med to kufferter på i alt 49 kilo... (inkl. en regning for ekstra vægt... hovsa!). så søndag var store udpakningsdag, hoppede jeg i hygge klunset.. og gik i gang.... men kender i det, når man ligesom syntes man bliver ved med at købe bøjler, men der alligevel ikke er mere plads i hverken skuffer, eller mit walkin??(eller jeres.. whateves!). men så var det altså igang med at rydde ud... for som mor siger
"for at der skal være plads til noget nyt, skal der ud med noget gammelt"...
(og ja, jeg citerede lige mor! hæhæ). men i hvert fald har jeg altid haft svært ved at skille mig af, med tøjet, fordi det kunne jo være... måske, og hvis jeg nu kunne bruge det...
hvis og hvis, min røv er spids... og ud med det gamle, og ned i skufferne med det nye.. jubii!

og så tror jeg altså også jeg hopper på vognen med en ny (shopping) filosofi!
jeg syntes ligesom jeg fik shoppet diverse efterårsnødvendigheder. så far nu af, er det ikke mere med shopping hist og pist. kun velovervejede ønsker. som jeg inden købet har haft stående på min "ønskeseddel"... så kan det jo være jeg sparer en smule OG får råd, til lidt bedre kvalitet... 
man har vel lov til at drømme.. right ;)!

evaluering:
hva så... er det den slags hverdagsting.. hæhæ nok ikke, i tænker nok når jeg er sammen med veninder og laver mange moderigtige ting right ;).. men i dag var jeg til "børnefødselsdag" ved min veninde Emma... og vi endte med at sove, og nusse hinandens arme, og se "the hills"... not so interesting... men nu ved i det jo hæhæ ;)

translation:
to recite my wise mother "to get room for something new, something old must go"... so because of lack of space, for my london shoppings, i finally cleared out... i have never been good at throwing out my old clothes... i have always that one thought in my head - "one day, or maybe ill need it... it might work with... " and so on.. but i finally managed to clean out... finally i tell you! ;)



Follow Fashion Avec Nanna

3 comments:

  1. Lækkert outfit med metalstrikken til det orange. Like:-)
    frkforsom.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hvor er din strik fra? den er mega nice :)

    - Silje / siljevikestads.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. forsom... tusinde tak.. syntes egentlig ogs det vr fint sammen i sidste ende!
    silje... strikken er ra Zara på tilbud til 75 kr :)

    ReplyDelete