Dagens #122 - sweet innosence

This post was: 
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Kender i de dage hvor man vil udstråle noget bestemt, for eksempel til en job samtale eller lign.
i dag var en af de dage. trods at jeg knapt kan gå pga. min fod, havde jeg et møde med en studievejlder på HF. jeg endte med at gå derfra glad og smilende, og i morgen starter jeg endnu engang på en ny skole


det betyder altså at jeg kan søge ind på designskolen til marts.
og kommer forhåbentlig ind i første forsøg! det kræver mange forberedelser, men jeg skal nok nå dertil. udover det, har jeg også design som valgfag, hvilket jo er dejligt, og ser fint ud på min ansøgning. så alt i alt, er jeg før færdig, skal gå i skole 10 min, på cykel, fra hjemmet, kan få et bedre gennemsnit, ikke mere fransk (JA TAK!) og jeg er bare lettet... fordi jeg vil bare til KBH, og studere design. NU!


om outfittet,
det var meningen det skulle udstråle: "jeg er en sød pige, som laver alle mine lektier, og er forberedt på at have 12 i gennemsnit.... jeg ved ikke om det virkede, men man kan vel håbe?! så jeg er lidt glad og lettet, over at have styr på mit liv nu... eller studie liv... så trods min vralten fik jeg alligevel haltet frem og tilbage for at tage outfit pic, til jer læsere.... ;)


translation:
because of a change in schools, i can now apply for the design school of my dreams this spring. i sure do hope ill get in... the excitement in my face, is because of me thinking of finally only having 1 year left of school,,, yaaaaay! i just want to do design. NOW! ;)

3 comments:

  1. Hvor er du køn! Jeg ELSKER dit outfit! Den trøje og den nederdel er helt fantastisk - især sammen :)

    Emma

    ReplyDelete
  2. Ihh, det lyder super godt - fedt at der kom styr på det! For pige, du SKAL lave noget med design! Savler stadig lidt over den cocktail kjole du viste tidligere.

    ReplyDelete
  3. Oh I love this outfit!! The skirt's fabulous and I love the jumper!!:D

    Stop by some time:D

    xxx

    ReplyDelete