dagens #124 - pretty simple!

This post was: 
Photobucket
Photobucket
Photobucket Photobucket
Jeg har prøvet noget nyt. med min elskede nederdel!
som i kan se, har jeg bare rullet det inderste op, og jeg tror egentlig det ville være meeega fedt med strømpebukser under! og lidt mere praktisk ;). men jeg syntes looket var lidt kedeligt, men har fundet ud af, at simpelt faktisk er rigtig fedt i min mening... det er bare en vane sag! hvad siger i? go- eller no go?


Og så prøvede jeg
at gøre mit outfit-post lidt mere interessant for jer! jeg tror måske(måske ikke) at det lykkedes, men det er jo op til jer. og generelt syntes jeg at bloggen er blevet dejlig varieret igen, så det er jeg glad for!
i morgen er lige-på og hårdt! jeg skal have tanket bilen(farvel 700 kr.) og har først fri halv 4... så det er en længere dag! :)! go søndag guys..! og husk at sig, hvad i syntes om billederne, og om det med nederdelen! taaark!


translation: 
tried tucking my skirt under itself today, i think it looks good, and i will def. use it, but with tights under instead. that is more practical too hehe! ;) when i wore this, i thought it was a bit boring, but after getting used to it, i think simple sometimes, is just better! and it works in this case! IMO! :) enjoy your sundays! :)

4 comments:

  1. fede billeder og fedt outfit Nanse!

    Hvad bruger du af redigerings program? :-)
    - Jeg fik aldrig svar på det.

    ReplyDelete
  2. Du har en fed stil og så er du jo utrolig smuk :-) God blog, god stil!

    Julie-personalstyle.blogspot.com
    //Julie.

    ReplyDelete
  3. Go, go, go - det ser rigtig lækkert ud med det inderste rullet op!

    Altså, simpelt er bedst IMO men det er jo også individuelt og helt efter humør! I hvert fald er det der outfit meget inspirerende.

    Billederne er gode, selvom du ser så trist ud på det sidste at jeg blev helt bekymret.

    ReplyDelete