dagens #125 - Diy, or die purple

This post was: 
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Følte mig lidt hovmodig i dag, da jeg kun skulle kreative ting.
Så derfor røg der også en af de outfits som jeg egentlig godt selv kan li, men det er så anderledes (sammenlignet med den arbejds by jeg bor i!) at det gav et lille sug i maven over at jeg vidste andre ville glo.... men heldigvis to hell with that ! igen simple is more, og med nogle små fine detaljer, kan i li det??


Forsinket indlæg da mit internet fuckede?!?!(gik lige i panik indtil det kom tilbage igen høhø)


translation:
a little different outfit, but since i only had creative stuff to do, i adventured out and about in this! it is one of those outfits, that kinda give me a little thrill, yet makes me nervous, knowing that it is SO different (from what anyone else in this small town would wear). but to hell with that. i knew that people would be looking, but i liked to outfit...! do you like the outfit, or too daring?


Follow Fashion Avec Nanna

10 comments:

  1. elsker dine strømpebukser !! de er geniale :) har du selv lavet dem?

    ReplyDelete
  2. jeg sad godt og lurede lidt på de strømpebukser der!!! Men så fik jeg aldrig lige spurgt eller sagt at jeg er vild med dem!

    ReplyDelete
  3. yes yes get er skam DIY. go var list i tvivl om de var coole eller alt for "hjemmelavet" ;)

    ReplyDelete
  4. Your outfit is great!! Wear want you feel like and don't care about what other people think.
    xoxo

    Thedressingbooth

    ReplyDelete
  5. Oh I love this white skirt so beautiful and how you tied it up very cool
    www.rawfashionmagazine.com

    ReplyDelete
  6. Vani - exactly my thought, but sometimes it takes a little extra courage ;)

    RAW: its my own design, so thank you very much ! :)

    Christina: først tager man et par sorte under (NØDVENDIGT) og så tager du det par på, som skal have det, hvorefter du så tegner med en almindelig sprittusch! brug gerne en lang linial, for at få det lige! og det par indenunder, er for at du ikke tegner på dig selv... det går nemlig ikke af ;)

    ReplyDelete
  7. Jeg kan rigtig godt lide det :D

    ReplyDelete
  8. De strømpebukser der er bare fantastiske!! :D
    elsker dem!

    //Knus<3

    ReplyDelete
  9. Det er SÅ fint Nanna! Elsker strømpebukserne!:))

    ReplyDelete