dagens #126 - late summer sun!

This post was: 
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
TGIF!!!
Endelig! vi var kun 5 i skolen i dag, og sluttede med 3, så vi fik før fri... (hvad kan man forvente,, det er HF hæhæ). Men mest af alt glæder jeg mig til at se alle pigerne i morgen, til "galla" fødselsdag ved en veninde! det skal skam nok blive hyggeligt! NOTE::: jeg føler mig som en mormor, men går i seng nu.... en fredag kl halv ti... tidligere end hverdage hæhæ! ;)
CHANGE CHANGE CHANGE
Jeg stod tidligt op i dag, vaskede Jernhesten og smurte den! Jeg smuttede på min hingst, som jeg i dagens andledning havde skiftet ud, fra min jernkaret(aka bil) til jernhesten.... 
okay nok i koder.. JEG CYKLEDE I SKOLE,.. godt nok er det ikke mere end 4 km, men det var en stor personlig sejr, pga. min forstuvede fod. jeg har jo haltet de sidste 2 uger fordi den gør ondt! så jeg føler mig fri som en fugl, at jeg kan motionere lidt, på cyklen!
***det her var midt forsøg på at være lidt sjov med ordene... det failede ret vildt.... bær over med mig hæhæ**
'Follow Fashion Avec Nanna translation:
i really have been looking forward to this weekend! a "galla" at my friends birthday where i get to see the girls! can't wait to se them all together... last time was a week and a half ago awwww....
and i miss London, and the big city haha! small small town i live in...
random post i know! enjoy your friday! ;)

1 comment:

  1. Hej mega fed stil du har kørende! Elsker det!

    Dine tegninger er virkelig fantastiske!

    Vær' sød og tjekke min blog ud, hvor jeg lægger mine make-up looks ud :D

    - Sofie!

    ReplyDelete