Dagens #128 - my inner child

This post was: 
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Kender i det når ens indre barn, bare skriger af glæde????
det gjorde den, da jeg sidste uge efter en træls skoledag, fandt den her fine lange fjer.... mit indre barn æææælsker fjer! og hvad kom frem? mit indre barn.... (som tydeligvis stadig er ydre også) kom frem, og legede lidt indianer! desværre varede det ikke længe før at Mollys indre legebarn tog over, og snuppede fjeren direkte ud af mit hår (se billedet under).... jep... hun tænkte sikkert "mums, død fugl til dessert... tak Nanna"... (jeg stopper med at snakke for dyret nu... sry hæhæ...)

I dag har jeg rodet rundt med layoutet til alle mine billeder til udstillingen
jeg er ret nervøs og tør kun håbe på at max 5 kommer (så bliver jeg da ikke skuffet hæhæ). Men nu er der lidt mindre stress på. og føler at der er mere styr på det. i morgen skal jeg rundt med flyers, og plakater... så det skal da nok blive interessant hvad de siger til det ! :)
håber i hygger jer
xx

Translation:
sometimes my inner child (and outer) just screams for attention. so last week after a long  day at school i found this really pretty feather! love love love i tell you! so i walked out in my backyard for outfit pics, and playing a native american with a feather in my hair!... but that didn't last for long, before my little(huge) puppy grabbed the feather and started munching away!! so much for nine child play-time hehe! :)
check out the before and after pics of my feather... but it was fun ! ;)
Photobucket

1 comment: