dagens #129 - black black back!

This post was: 
Photobucket Photobucket Photobucket 

Hey homies!
så er jet back in buisness, og for at opdatere et outfit! woop woop! har rendt rundt i hele byen med flyers og forberedt til min udstilling (den kommer i nok til at skulle høre på en uge endnu... hæhæ) Og dererfter var jeg sammen med Emma... som altid lavede vi ballade, men det kan i få en masse billeder af senere... fordi det resulterede nemlig i 126 billeder af hende.. + diverse andre billeder vi ikke snakker mere om ;)

Lige nu er jeg igang med min nye hobby!
den er totalt sej, og jeg lærte det da jeg var 9 af mormor! Men har ikke tænkt mig at vise det direkte på siden, da jeg sandsynligvis bliver mobbet hvis mine venner ser det hæhæ!
i kan se et billede af min nye hobby!! her! (link).... så venner... som jeg kender IRL.. lad værre med at kigge ;)

Translation:
thinking I'm wearing a lot of black lately... maybe I'm just having a "safe" period, since i tried out some pretty weird stuff last week haha! :)
but i have started a new hobby today. I'm not going to show it directly on the blog, since ill just be teased for eternity by my friends if they see it ;) find the pic. and read more here! (link)
PhotobucketJep den totalt seje hobby der hedder strikning.
Og nu skal i ikke tro jeg ikke har et liv... men jeg starter tidligt, så jeg kan bruge det engang til januar. jeg strikker et tørklæde, da jeg ikke kan andet. og har valgt det tykkeste garn + de størtse strikkepinde, da der så er en større chance for at jeg bliver færdig inden jeg keder mig alt for meget ;) men hey.. indtil videre er det hyggeligt. i kan finde garn und so weiter, i TIGER!

translation:
yup knitting. I've choosen the thickest yarn, and the biggest sticks(or what are they called?).. because then i might have a chance on finishing before winter.... or before my attention is onto something else hehe! ;)

2 comments:

  1. sød blog, det er hyggeligt at strikke!

    Vil du kigge forbi min blog og måske følge?
    That would be nice :)

    XOXO Ms. Haute Couture

    http://sofashion-like.blogspot.com/

    ReplyDelete