Designer Vs. DIY - tights

This post was: 
Patches
Henrik Vibskov
efter at have kigget igennem hans kollektion, er jeg faldet for mønsteret på hans tights. Dog er jeg ikke typen der har tænkt sig at bruge 200 på strømpebukser! så jeg tænkte at det nok er muligt, at finde de der børnelapper, som man stryger på tøjet, i en eller anden fed farve, og sætte dem på et par sort/hvid stripet strømpebukser


God idé?
Altså hvis i kender mig ret(gør i det?) kunne jeg jo sagtens selv finde på det, men hvad syntes i? jeg syntes det ville være en fed løsning til at peppe et outfit op, uden de store kvaler... aka, en doven mandag morgen hvor man har tøjkrise! Hvad syntes i?


translation:
found these designer tights that i kinda really like, but I'm not spending THAT much on tights, so maybe a DIY would be called for? Simple striped B/W tights, and find some cheap, cool colored patches (the kind that you iron onto kids clothing) and add them. in my opinion an easy way to spice up, a simple outfit. aka. monday morning with the usual clothing crises, just add these under shorts and a tee ! ;) would you do it?
Follow Fashion Avec Nanna

1 comment:

  1. Kan bedst lide farverne på den venstre, men!
    Dem til højre er ikke så overdrevede, og det er pænere:)!

    ReplyDelete