DIY - metal plate belt

This post was: 
PhotobucketPhotobucket PhotobucketPhotobucket
Photobucket

Inspirationskilden er vist tydelig,
Og siden de dersens metal, sølv og guld, chokers er blevet über hypet her i det ganske danske blog-land, har jeg lejet med tanken om et metal bælte. jeg syntes det er vildt cool, go gir altså endnu engang, et stort løft til et ellers simpelt outfit, på en super nem måde... (i har vel efterhånden fattet, at jeg går efter nemme, billige & hurtige løsninger, til at spice et outfit op??). Men i hvert fald syntes jeg selv at det her er en ret fed DIY hæhæ... når jeg selv skal sige det ;)

Hvad du skal bruge:
- sølv tape... (kan findes i Silvan go lign. eller billigere (omkring 30 kr.) her(link) og her(link)(kaldes krom tape, så vidt jeg tror)
- hobbykniv
- gammelt bælte
- evt en saks

Hvordan?
Det er egentlig meget lige til. jeg fandt ud af at det var nemmest at klippe tapen i kortere stykker, placere midten af tapen på bæltet(se billede #4), glatte alle luft bobler ud, og derefter bukke kanterne rundt. jeg satte ekstra tape på bagsiden, for at kanterne skulle blive siddende og voila! mere skal der ikke til!

Hvad syntes i?
ville i kunne finde på at lave det her?
hvis i gør, send meget gerne et billede af resultatet. Jeg kan forestille mig massere af andre muligheder med den her tape... sko?, små detaljer, nemme armbånd.., jeg kunne blive ved,, har i andre forslag??Spørgsmål, kommer i bare med, og jeg hjælper gerne! ;)

Translation:
I have been awfully inspired by the metal trend lately, and, nowhere to find a belt like this, at a reasonable price. so i found some metal/chrome tape in the garage, and started working

How to!:
you can find chrome tape in hardware stores or, it is very cheap here(link) and here(link)
besides that, i found it very easy. just place the tape over your belt, carefully glide air bubbles out, so that it looks like a solid metal plate in the end... then fold over edges and done!

Would you do this??
if so, please send a link, i would love to see it!
and BTW. i have lots of other ideas. shoes, cuffs, and lots lots more... if you have anything else to ask, please do so!

6 comments:

  1. Hvor er du kreativ!! Det kunne være lidt sjovt at prøve, jeg elsker at nørkle med sådan noget.

    ReplyDelete
  2. Det er virkelig fedt. Sej idé. Det kunne jeg også godt kaste mig ud i måske med et bredere bælte:-)
    frkforsom.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Åh hvor er det fedt!
    Det skal jeg så meget kaste mig ud i :D

    ReplyDelete
  4. Det ser super fedt ud. Må lige spørge min mors mand om han har sådan noget tape! :D

    ReplyDelete