en lille guide, til hvordan an kommer igang med at tegne?

This post was: 
Jeg tjekker bare lige hurtigt ind for at spørge jer om noget.
Jeg an fornemme at mange af jer er vilde med mine tegninger (som jeg laver en give-away med når jeg er i DK igen hæhæ).... men som titlen siger, ville jeg høre om det kunne være godt med en guide, til hvordan man kommer igang med at tegne?


Guiden ville nok blive en video.
og jeg forestiller mig bare med nogle små fif, som jeg syntes har været gode til at hjælpe mig. 
senere hen kunne det evt blive nogle uddybbende videoer, og ikke kun med mode tegninger men også generelt :)??
Hvad siger i? lyder det som en god idé?


(ps. som i nok ved er jeg ingen ekspert på området, men det er bare nogle fif, som har hjulpet mig på vej, og som gør det lidt nemmere for mig :).....)

Follow Fashion Avec Nanna

3 comments:

  1. Det lyder som en fantastisk idé. Det må du endelig gøre :)

    ReplyDelete
  2. Jeg stemmer for! Det kunne være så fedt med sådan en video! :-)

    - Victoria.
    // www.victoriajohansen.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  3. Jeg stemmer også for, det ville være rigtig lækkert. Jeg har ikke tegnet i noget nær 7 år, og har glemt det meste af hvad jeg kunne den gang. Eller også har jeg mindre tålmodighed i dag ;)

    ReplyDelete