favoritter fra skabet - skinnende strik

This post was: 
Ville bare hurtigt vise jer 3 strik, som jeg tror bliver meget nyttige i den kommende sæson!
de er skinnende og fine, og så kan man jo hjælpe på en kedeligt outfit, uden at gøre det store! (en logik jeg bruger ofte hæhæ)...


fra højre til venstre
H&M, H&M & Zara, alle købt  i London..
da jeg var derover, tænkte jeg med alle mine køb, at de skulle kunne bruges her i efteråret... og jeg kan se det har været meget praktisk, fordi sommeren er vist allerede slut her i DK... der er i hvert fald ikke flere lyse sommernætter.. æv!


i morgen er første skoledag, i ny skole
og jeg er nervøs... de kender alle hinanden og jeg kender ikke en dyt... please kryds jeres fingre sammen med mig for at det blir godt hæhæ XX


Translation:
i think these are going to be very usefull this fall! they are easy "statement pieces" to spice an outfit up, easily !  ;) do you like them ... from left to right, Zara, H&M, H&M

Follow Fashion Avec Nanna

3 comments:

  1. Super fed blog du har! Er blevet fast læser(:

    Håber du vil kigge forbi:
    justasusual.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. fine strik. er helt vild med den sølv !! :)
    Det skal nok gå godt idag. du er jo en sød pige :)

    ReplyDelete