flot billede, fra en fin blogger!

This post was: 
Kender i det når man falder i søvn, og sover en hel dag væk???
det er jeg kommet til i dag, trods at jeg havde nogle opgaver (rengøring/oprydning) som skulle gøres inden jeg skal afsted! Så nu sidder jeg her, vågnede op for en halv time siden, lettere forvirret, men har alligevel rengjort og ryddet alle de ting op jeg skulle (kan i kalde det turbo!) problemet er bare at jeg skulle være ude af døren nu, imens jeg stadig sidder i lørdags hygge tøj.... FEDT

Men imens jeg har stress, kan i kigge igennem Maries blog
Marie er endnu en af de bloggere som jeg kender IRL, hun er vældig flink, og så syntes jeg godt nok hun har fået stablet en fin blog op, på meget kort tid! Så jeg syntes ærligt at i alle skulle kigge forbi hendes blog, og evt blive fast læser! fordi hun flasher altså nogle ret cool fotos, og outfits!
og jeg mener det altså, hendes blog fortjener mere opmærksomhed!
hendes blog hedder and-mary, og den er cool!!

Translation:
Im stressing, and running late, after falling asleep, so while I'm gone today, check out her blog here(link)
and i think you should follow her too, because she flashes some seriously cool style! :)

5 comments:

  1. Kære søde Nanna! Hvor er det dejligt og sødt af dig! Jeg er jo helt beæret! Det er mere end iorden at du har brugt billedet. Jeg siger bare TAK!
    Mys Marie

    ReplyDelete
  2. Ps. dit nye 'logo' (hvis man kan kalde det, dét) Er vildt fedt! Og godt lavet!

    ReplyDelete
  3. Hej Nanna
    Tusind tak for dine søde kommentar på vores blog! Jeg er nu blevet fast læser hos dig :-)

    Dejlig blog, du har dig!
    - Emilie
    www.pef3.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Kender det godt ^^

    blackandsepia.blogspot.com

    tullesblog.blogspot.com

    ReplyDelete