guide til (mine) perfekte krøller ;)

This post was: 
Photobucket
Kender i det, hvor man prøver og prøver, på at sætte håret ligesom en eller anden??
Jeg har prøvet i flere år, at få de der perfekte krøller, som lauren Conrad, eller som på alle forsiderne af blade, hvor det bare krøller perfekt uden at være for meget!
Nu syntes jeg så selv at jeg har fundet en teknik, som virker hver gang, til at lave den frisure, og jeg er virkelig glad!!! Det kræver ikke engang et krøllejern, som jeg ellers flere gange har været ved at købe, bare pga. den frisure!!

Vil i vide hvordan jeg gør det?
så vil jeg glædeligt dele det med jer i en guide, hvis i gerne vil have det, men hvis der ikke er nogen som ønsker det (eller i syntes jeg ligner en tåbe med det hæhæ) så vil jeg ikke gøre det :) hæhæ
så hvad siger i? er der stemning for en guide :)??

6 comments:

  1. Gør det, gør det, gør det!
    Går selv lige for tiden og prøver alverdens teknikker, så vis endelig en guide!

    Kys

    http://rebeccasunivers.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ja tak, det vil være dejligt :-)
    Kh Henriette

    ReplyDelete
  3. hurra! en guide ville være perfekt!

    ReplyDelete