dagens #123 - shine sunny sun!

This post was: 
Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
halløj kære læsere!
sikke fint solen skinnede i dag hva! jeg følte helt at min skinnende sølv trøje, kom til sin rettighed, med massere af sol, som den kunne skinne videre! :) kjolen og strik fra H&M. elsker faktisk at det her outfit egentlig ikke indeholde sort, hvilket er noget, jeg måske burde praktisere noget mere hæhæ ;)
og hvad syntes i, er Molly ikke bare blevet kæmpe! :)

læsere jeg har som sagt, brug for jeres hjælp!
då please husk at komme med et random ord, til Joannas og mit projekt! det kræver ikke ret meget af jer, men jo flere ord der kommer, jo mere hjælper det os, til et fedt resultat ! ;) så vær søde at kom med et random ord til vores projekt, i forrige indlæg her; LINK!

translation:
hello dear readers. finally some sun here, the last couple of days its been a little too much of the fall, rainy dark weather. but the sun made my sweater shine. literally! i think it came more to its right in the sun shine! so soft and cosy! and btw. liking the no-black outfit... i think i must try to practice that some more! :)

1 comment:

  1. Jo hun er blevet rigtig stor! Men neeej hvor er hun dog sød! Btw så er jeg vild med nederdelen!

    ReplyDelete