hjælp - jeg er gået i stå

This post was: 
kender i det, når i har kigget på noget, så længe, at man ikke længere er i stand til at se kritisk på det, eller komme videre!?

sådan har jeg det med den her blog for tiden... jeg har haft den i lidt over et halvt år. og efter at have kigget den igennem, syntes jeg egentlig den bare er fyldt med outfits og skitser, hvilket selvfølgelig er fint nok på sin vis, men jeg syntes den mangler noget mere!

så her vil jeg gerne have i kommer med jeres mening, fordi man gåår altså totalt kuuk, af at kigge på et hvidt stykke papir for længe.
så vil i se flere random events fra min hverdag, favoritter lige pt. cravings, random billeder som jeg har taget, inkl. forklaring, video, trends, make-up. reviews, eller noget som musik jeg hører :)?? hvad syntes i... udvid gerne med en kommentar... tusinde tak på forhånd, det er altså en virkelig stor hjælp! :)



hvad vil i gerne se herinde?
videos?
"new in"
farvoritter fra skabet
trends
"hverdags ting"
andet?? eller gode ideer?







  

pollcode.com free polls
Follow Fashion Avec Nanna

1 comment:

  1. Først vil jeg lige sige, at jeg rigtig godt kan lide dine skitser og "dagens".

    Men du har måske ret i, at det blive lidt kedeligt i længden.. :) Det jeg bedst kan lide ved en blog er, at den er personlig. Og så elsker jeg at se "new in" og "favoritter fra skabet"

    Musik-indlæg og indlæg med de nyeste trends/billeder fra catwalken interesserer ikke mig så meget :)

    Emma

    ReplyDelete