Hvis jeg vandt én million!

This post was: 

Hvis jeg vandt en million...
Ville jeg nok søge ind på mit drømme universitet: Central Saint Martins school of Fashion and Design.
Skolen koster 90000 kr. pr. år, og det er uden meterialer eller lign. Jeg ville selvfølgelig finde en lilel lys lejelighed i Soho, og nyde min udsigt ned til The London Eye! Jeg tror på, at hvis jeg søgte ville jeg kunne komme ind, men desværre er  London en utrolig dyr by at bo i! 
Når lejeligheden er på plads, og det samme med udgifterne til skolen, ville jeg nok bruge nogle gode penge på en tøsetur til mig og mor, i en storby. Det er nemlig så hyggeligt (vi skal faktisk til Berlin til foråret hæhæ)... Resten (hvis der overhovedet er noget tilbage) skulle selvfølgelig til opsparing, men for mig er min uddannelse nr. 1 prioritet, og en god investering i fremtiden!


Men har i nogensinde overvejet...
hvad i ville med en million?... tænk over det, og skriv det første der falder jer ind, ned (link)



3 comments:

  1. Jeg ville sætte dem ind på min opsparing. Og tage på en lækker lækker shoppetur.
    Mangler egentlig ikke noget, blot tid, tid tid! Jeg tror jeg ville købe et kæmpestort ur og lade tiden gå i stå !

    ReplyDelete
  2. Hehee, jeg svarede på samme spørgsmål for et par dage siden. Savler allerede ved tanken om hvad jeg (måske) ville bruge pengene på ;)

    A Dash of ...

    ReplyDelete
  3. Vinderne i Millionlotteriet blog-konkurrencen er fundet, men hele Danmarks millionlotteri har mange flere præmier og gevinster på spil. Ud over de mere end 40.000 månedlige glade vindere, som har lodder i Klasselotteriet, er der flere gratis konkurrencer, man kan være med i.

    Læs fx de glade vinderhistorier på hjemmesiden for Klasselotteriets glade vindere, stem på dine favoritter bliv selv en glad vinder.

    ReplyDelete