layout

This post was: 
Photobucket
Jeg har rodet lidt rundt med layoutet her på bloggen.
nu kan i finde diverse emner, ved at klikke på billederne til højre. på den måde håber jeg at nogle af mine ældre indlæg, ikke bare bliver glemt ! :)
i bunden kan i også søge, på hele bloggen, hvis i mangler noget bestemt :)


er det nye layout noget i vil bruge? er det bedre :)?


Translation:
new layout. now you can find rondo subjects by, clicking on the pics, to the right... is it better that way? and will you be using it :)?

4 comments:

  1. Jeg synes dit layout er rigtig fint, MEN det er lidt træls, at det fylder mere end én side - altså man skal scrolle henad.. Det er lidt træls :D

    Okay, det kaldes, at siden er for bred... Flot Emma...

    ReplyDelete
  2. Jeg kan godt lide at du har sat de billeder på, men jeg er enig med Emma - det er lidt irriterende at siden er så bred.

    Men hihii, jeg elsker altså de billeder du har på 'video' billedet :D

    ReplyDelete
  3. Jeg synes din blog er super fed! Har et spørgsmål, men jeg spørg dig på formspring, håber du kan besvare det. P's, skal vi følge hinanden?

    xoxo nanna-kondrup.blogspot.com

    ReplyDelete