Lige pt. - inspiration til i morgen

This post was: 
fra weheartit.com

på min to-do liste skrev jeg før, at jeg skulle finde inspiration til i morgen
Det er et slags "møde" jeg skal til, over en kop kaffe, jeg siger det handler om projekt med fotografering(men ikke af mig!)... og jeg glæder mig super meget! bliver vildt fedt, og det er sammen med hende her(link) og gør jer selv den tjeneste at se hendes fine billeder her!(link)

Translation:
tomorrow I'm meeting with a really talented girl to talk about a future project together! and i can't wait! this is my inspiration for tomorrow! can't wait! :)

2 comments:

  1. iih du er så sød så sød :-)

    FINE BILLEDER!!!! Meget i stil med hvad jeg også tænker. Glæder mig til i morgen!

    ReplyDelete
  2. Dét lyder spændende, fortæl mere :D

    Jeg har elsket billedet af pigen i vindueskarmen siden første gang jeg så det.

    ReplyDelete