lige pt. - interview & PR.

This post was: 
Photobucket
Jeg er lige kommet fra det galleri som jeg skal udstille ved
Jeg kan simpelthen ikke få mine arme ned, ergo det store smil på billedet. Jeg viste ham nogle skitser og tegninger, og fortalte om min inspiration og mine drømme! derefter stod den på billeder! alt sammen skal bruges til PR. meteriale til min udstilling


Jeg er all smiles!
fordi det her er jo vanvittig stort! Billederne skal bruges til flyers om mig(WOW!) så dem kan jeg dele ud til samtluge modebutikker!  der bliver også lavet invitationer og andet kreativt, som en af dem fra galleriet står for (kreative hoveder!!) og i det hele taget er det jo blevet meget større end jeg nogensinde havde drømt om! det er vildt! :) (læs, jeg sidder stadig og smiler til mig selv, og er ved at hoppe i sengen hvis det ikke var for en skadet fod!)


hvis i er blevet interesseret i at deltage
kan i se mere på min facebook profil (link) hvor jeg informerer løbende, og der er et link til udstillingen, som i selvfølgelig er mere end velkomne til at komme til! :) KNUS!

2 comments:

  1. Hvor er det vildt! Sejt!! Men du er jo også super dygtig :)

    Forresten vil jeg lige sige, at jeg har fået ny blog, og nu er det kun mulig at følge mig via bloglovin’ lige her: http://www.bloglovin.com/en/blog/2818660/frk-emma/follow
    Jeg kan nemlig se, at du var fast læser via google friend connect på min gamle blog, og vil blive glad, hvis du stadig har lyst til at følge mig :)

    Emma
    frkemma.com

    ReplyDelete
  2. Hvor er du altså bare så køn derpå!!
    Elsker altså din stil.
    Mums:)

    ReplyDelete