lige pt - sunday sweet someday

This post was: 
(simpelt hygge outfit fra i løbet af ugen)

Så er det atter søndag!
Jeg ligger i min seng, øm i hovedet, og med massere billeder fra weekenden! i går var en hyggelig aften, og jeg savner hverdagen med de piger rigtig meget (billeder kommer). I morges, stod jeg tidligt op, trods 
at min krop ikke ligefrem elskede mig for det! dagens stod på løb... nej jeg løb ikke, 
men min seje lillebror løb sit første løb... og cool som han er tog han bare lige 10 km.!

Så nu ligger jeg igen her i min seng
Jeg har fået mig en morfar, og hovedet er stadig ømt! men jeg har haft en herlig weekend, jeg venter bare lige pt. på at aftensmaden er færdig(mad... mad... mad), og ligger og redigerer billeder, så i kan have noget at kigge på, imens vi alle venter på at det bliver mandag! håber i nyder det sidste af jeres weekend?

PS. jeg er nok stresset den her uge. skal have de sidste detaljer på plads med udstillingen, på lørdag... og jeg er spændt! :) bær over med mig hæhæ! 

translation:
just thinking of my great weekend, my head is pounding from last night. and i woke up early, because my younger brother had i run today... his first... and it was even 10 k!! so I'm  a proud sister i can tell you! right now I'm editing pictures and dreading the thought that tomorrow is monday! tough huh! ;)

No comments:

Post a Comment