lige pt - Talentspot

This post was: 
Follow Fashion Avec Nanna


Talentspot:
”Fra idè til design”
Nanna Graversen er KunstSpiralens Talentspot. På hendes udstilling i galleriet viser hun tegninger, som fortæller tankegangen bag hendes arbejder – fra ide til design.
Og Nanna er ikke hvem som helst. Efter et afsluttet ophold på verdens mest eftertragtede designskole - Central Saint Martins i London – har hun fået så mange roser med hjem, at hendes fremtid virker stjernebestrøet.

Den kun 19 årige pige er et resultat fra Den Kreative Skole i Fredericia. Undervejs er det blevet suppleret med tegneundervisning i USA.
Et talent som siden sit 11. år kun har haft design som hendes
fremtid.
KunstSpiralen har budt hende ind i galleriet til hendes første udstilling med spot på talentet. 


fik lige en email hvori der var flyers, og plakater, og invitationer og beskrivelser om mig, alt i PDF version. så i stedet får i bare lige et udsnit, af hvad der står på bagsiden af denne flyer (link)...
Det var nu alligevel rart at læse sådan en email! :)

1 comment:

  1. Tillykke!
    STORT tillykke jo faktisk :)

    Jeg elsker din blog. Jeg synes jeg mangler kreative blogs fra DK at følge med hos, så du er et hit!

    Men jeg savner dato på dine indlæg - det er så rart.

    ReplyDelete