lige pt.

This post was: 
ligger jeg vandret, med foden i en meget akavet stilling. pr lægens ordre.
i går ville jeg igang med at træne, da man vist roligt kan sige jeg har levet livet denne sommer!. og vups, jeg vælter foden siger KNÆK. og jeg kan ikke bevæge mig, helt alene, på en skovsti. jeg fik dog kravlet ca. 100 m. hvor der så kom en bil og fandt mig, heldigvis!


men har aldrig prøvet noget så ondt.
ville hellere brække lortet, da det gør mindre ondt! hmpf!. jeg kan ikke gå. køre bil. komme i skole.. for fanden man bliver handikaoppet :(


mere positivt indlæg skal nok komme senere ;)


translation:
i strained my angle so badly yesterday... auch! it hurts, and i have to lay down the next couple of days, and with my foot in an awkward position! :( more positive post will come later hah!
Follow Fashion Avec Nanna

6 comments:

  1. Der er ikke noget værre end af forstue foden! Det gør herre nas! :( God bedring Nanse!!!

    ReplyDelete
  2. God bedring!

    elskershopping.blogspot.com

    ReplyDelete