London week 3 . inspiration

This post was: 
Man kan få inspiration fra alt... biler, bygninger, tegninger osv. osv!
derfor brugte vi mandag og tirsdag på V&A (verdens største design museeum). vi er igang med at designe vores helt helt heeelt egen kollektion uden hjælp. Jeg kan så afsløre at de her hurtige skitser, (som i alt tog mig 20 min.) bestemt ikke er en del af den kollektion. men i stedet bare nogle skitser for at  prøve mig frem med forskellige inspirationskilder (hvilket btw, er en mega god øvelse)
mine smine skitser mine skitser mine skitsermine skitser mine skitser mine skitsermine skitser mine skitser mine skitserkitser

Jeg syntes som helhed at de øverste skitser som "kollektion" er kedelig...
forudsigelig, og meget "main-stream"... kan bedst lide at være lidt mere " out there" ikke at sige, at skitserne er dårlige, men nærmere at designet i sig selv er alt for "H&M" i stedet for Houte Couture hæhæ... men det tager altså lidt "opvarmning" at få ens hoved til at tænke rundt-om-kroppen, i stedet for tøj-på-kroppen!.. så fik i lige lidt om inspiration. nu står den på Sushi, på de der rullende bånd... NIZZLE! ;) 
Follow Fashion Avec Nanna

No comments:

Post a Comment