london week 3 - modeprint

This post was: 

en kendt print (som i stof print) designer kom i fredags forbi for at lære os det. mine skitser
jeg skulle tage udgangspunkt i et postkort, og tog dum som jeg er, bare det jeg havde (link)..
det som jeg havde var der INTET mønster at tage udgangspunkt i.. blah! men endte med de to nederste. og til sidst skulle vi lave en kollage (desværre på de grimme dukker!). jeg syntes det var virkelig svært. og ved ikke helt om jeg selv er tilfreds med det... men her er det i hvert fald.
og så vil jeg sige at det er en meget god øvelse! :)
lærte jeg noget? ja, at det med print ikke liiiige er min fremtid ;) hvad siger i ;)?
mine skitser
Follow Fashion Avec Nanna

2 comments:

  1. Super fed blog, du har :-)
    - Nikita

    www.nikitatequila.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. jeg lærte, at du virkelig har et talent for at tegne! :)

    ReplyDelete