london week 3 - random sketches! mine skitser

This post was: 
Jeg smutter nu, trænger til en gå tur i den friske luft,
og bare være mig selv lidt!
så i stedet for endnu et outfit, får i de her skitser. jeg har så mange skitser for tiden, og vil gerne vise jer alle... selv er jeg mest begejstret for den med essie neglelakken... og har btw, lavet en tøj kollektion i dag! svæere end man lige skulle tro!
men ses tøser... og drenge?
mine skitser
translation:
going to get some "fresh london air"... so instead of an outfit, you can get a couple of my many many many sketches im doing lately!! :)

mine skitser
Follow Fashion Avec Nanna

2 comments:

  1. du tegner/maler fantastisk ! ville gerne eje nogle af dine skitser ! :)

    ReplyDelete
  2. Jeg er helt vild med disse skitser! De er super flotte :)

    ReplyDelete