London week 4 - my final collection

This post was: 
Photobucket
Photobucket Photobucket
mine skitser mine skitser mine skitser
mine skitser
Her er så min endelige kollektion fra Central saint martins!
jeg er selv super begejstret over den. 
jeg er stolt over mønstret, som er mit eget design. farvekombinationen, som jeg brugte lang tid på at få perfekt. og til sidst de mere geometriske og simple former, hvor inspirationen kommer fra lamper, og lampeskærme! syntes helheden er fin! med det lidt mere "simple" design, sammen med de sprælske farver, og til sidst prikken over i'et, med ægte guldmaling, som jeg fandt i london!.mine skitser mine skitser mine skitser
.

mine skitser mine skitser mine skitser


Man kan virkelig se at jeg har udviklet mig rigtig meget, den måned.
og lært meget på Central saint martins! jeg har fundet ud af at få inspiration fra de mest simple ting i hverdagen, og sammensætte det til en kollektion, som har en hvis helhed! og så var det jo også lidt fedt, at få SÅ meget ros af diverse lærer, designere mm. og at finde ud af, at jeg i hvert fald, lå i den øverste halvdel, gør at jeg efterhånden stoler på at jeg faktisk, kan lidt mere end gennemsnittet... hvilket jeg ikke selv har troet på. ! 
(sjovt mine veninders kommentar til det var bare... "hvad er det lige vi har sagt til dig").. men rar lettelse, at jeg skal nok komme så langt, og opfylde min drøm. og håber i er der på vejen sammen med mig ! :) (uden at i tror, at jeg er højrøvet, osv. det er bare MIN store drøm!) mine skitser mine skitser mine skitsermine skitser mine skitser mine skitsermine skitser mine skitser mine skitsermine skitser mine skitser mine skitser
mine skitser

translation: 
here is my final collection, from the summer course at central saint martins. I'm pretty proud of the result! a collection, which is inspired from lampshades, and simple big shades, and my own fabric, and pattern design. and i was also pretty proud of the color combo, which took me some time, to get perfect! but all in all, the 4 weeks at saint martins, has made me believe, that maybe i actually CAN do something, that others can... and maybe that something, is good enough to get my dream.. ill keep following my designer dreams, and this is the start ! :)
mine skitser mine skitser mine skitser
Follow Fashion Avec Nanna

3 comments:

  1. Hahaa, jeg sad også lige og tænkte "hvad sagde jeg" lige inden jeg læste din indskudte kommentar med "(sjovt mine veninders kommentar til det var bare... "hvad er det lige vi har sagt til dig")..

    Jeg er vild med den! Især slaget på den første med den bløde farve udenpå og et sandt festfyrværkeri indeni! I love, love!
    Den fjerde, cocktail dress er virkelig lækker! Den kunne jeg godt se mig selv i til en fest eller bryllup. Især her i efteråret hvor folk ellers har tendens til at klæde sig lidt mørkere og mere diskret. Så ville man rigtig lyse op og skille sig ud :D

    ReplyDelete
  2. with what you paint your drawings?
    sryy by the wrong english, i'm brazilian.
    love your blog, kisses!

    ReplyDelete
  3. as long as i understand, there is no problem ;) these are made with markers, similar to Copic markers. very expensive, but also worth it, if you do a lot of sketches and such, but it also requires a special bleed proof paper! :)

    but i started with watercolor, which gives the same effect, and so does gauche! so if i can recommend anything, start with watercolor, then gauche and then markers ! :)

    ReplyDelete