london week 4 - skitse til Sara

This post was: 


Lige pt. 
sidder jeg med 1 lukket kuffert. én kuffert som er halvt pakket. tøj i tørretumbleren, i kælderen. og et rodet kollegieværelse. jeg skal på pubben om 20 min. og jeg har et outfit som ligger klar... men jeg sidder i nattøj! hmm...  i kan godt høre jeg ikke burde opdatere ;)... men har givet mig selv en "blogger pause", for at hilse på jer. hæhæ! mine skitser
mine skitser mine skitser mine skitsermine skitser mine skitser mine skitsermine skitser mine skitser mine skitser
tegningen er til Sara
og er fordi hun ville lave en tegning til mig, og tvang mig lidt til at lave en til hende, som et minde hæhæ! ;)... så den her er mere af et "kunstværk" i stedet for design... :) så her er endnu en af mine efterhånden mange skitser
og er super glad i dag! jeg har en skitsebog (som i snart får at se... evt video???) hvor jeg bare laver alt muligt random!. mine lærer så den i dag, og blev vildt begejstret. de troede jeg allerede gik på uni for kunst, da niveauet er det samme som det på 1 og andet år af en bachelor... kan man få bedre ros.. YAY... tror mere og mere på at jeg måske kommer ind med det samme ;)

translation:
busy busy, but still writing a post for you guys!! i have to pack down my room in 2 suitcases, and its kinda tough work haha! so this is my brake, and i use it for blogging,... i really must love my readers! ;)
Follow Fashion Avec Nanna

No comments:

Post a Comment