mandagstip!

This post was: 
Photobucket
Billigt! billigt siger jeg jer!
normalt koster de her silikone indlæg til skoene 60 kr. bl.a. bianco, og andre skobutikker. Men jeg fandt disse, til 15 kr/stk. i Fakta. der er mange andre slags også, og jeg tror næppe at silikonen i disse er af dårligere kvalitet end dem fra Bianco eller lign. ;)


men hopper ikke i hælene foreløbigt... :(
Desværre kan jeg næppe hoppe i hælene foreløbende.. jeg halter stadig, pga min dumme dumme fod ;( æv! skal nemlig til fest i weekenden med galla tema, og dresscode, men jeg kommer med flade sko, og forbinding hæhæ! ;)


translation:
got these very cheap, normally they are so expensive in Denmark. so I'm happy. 

1 comment:

  1. Æv æv æv, hvor ærgeligt at foden ikke er helet nok til at du kan have hæle på i weekenden.

    Tak for tippet, skal lige en tur forbi Fakta ;)

    ReplyDelete