min måned i london via photobooth

This post was: 
Alt for mange billeder af mig på en gang.. i know.
men jeg håber i overlever, og fatter pointen af tingene... ellers kommer der lige en hurtig forklaring så i kan følge med, i min F*cked tankegang... fordi sry to say, men jeg er altså ikke altid helt normal ;)
1) mit studiekort til Central st. martins... stolt pige ;)
2) june og jeg der næsten rører hinanden (regnvejrs aften)
3) june og jeg på besøg ved månen... (endnu en regnvejrs dag)
4) et billede af min grønne læbestift på... min nye yndlings læbestift, så fin pink!
5) halli halløj, and a blink with the eye... eller noget, med en fletning i håret
6) inden jeg udforskede London en søndag, med pigerne
7) June og jeg i forlystelsespark... jeg knækker mig selvfølgelig.. ad ad!
8&9) kedsomhed, i toget på vej hjem efter 1 måned i London
10) endelig hjemme, og et outfit fra rejsedagen.. vældig praktisk ;)
håber ikke i er ved at brække jer over, så meget "mig" på én gang! :)

translation:
too much me at once i know. but i thought it was kinda fun seeing the different pics, from photobooth, that all was taken while in London... i know. im. not. normal... sry for spamming of "meee" haha! 

Follow Fashion Avec Nanna

No comments:

Post a Comment