mine skitser - postkort af eget design !

This post was: 
Her er så mit bud på moderne postkort fra London!
jeg har lige lavet dem, og de er nu ved at tørre. jeg regnede egentlig med kun at ligge dem på facebook gruppen(link), men var alligevel så stolte af dem! :)

hvad syntes i?
og kunne i finde på at have nogle af mine skitser i billede og ramme?? :). det er jo altid en god ting at vide, fordi så kan man ligesom finde ud af, om folk virkelig kan li dem hæhæ! :)

lige en nedtur her fra:
jeg har sat de sidste 2 timer og ventet på at klokken blev 8, så jeg kunne gå i seng og sove hele natten... og nu er det lige gået op for mig at kl er 18 og ikke 20 :( :(...
så om 2 timer kan jeg sove. æv! :( jeg er sku lidt blondine....

translation:
just made some quick postcards! would you ever put sketches and designs like mine, and hang them on your wall? i know a random question, but that is somehow a very good indicator of how good my work is hehe ;)

Follow Fashion Avec Nanna

8 comments:

  1. Ja! Helt sikkert.

    ReplyDelete
  2. De er rigtig flotte - jeg kunne i hvert fald godt finde på at have dem i ramme (:

    ReplyDelete
  3. Pisse fede! Og jeg siger det igen; Du er så dygtig!

    ReplyDelete
  4. De er fede! Du laver sådan nogen fine ting! Super dygtig, det er du! :)

    Emma

    ReplyDelete
  5. Hold da helt op hvor er de bare for fede! Gid jeg kunne sådan noget..
    Jeg siger det igen! - Du har virkelig et stort talent! :-)

    - Victoria ♥
    //www.victoriajohansen.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. De er helt vildt flotte! Og det er en skøn blog du har. Jeg er blevet fast læser :-)

    Kig forbi hvis du har lyst :-)

    http://stylebyhn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Great sketches! You should make real postcards and sell them. :)
    xoxo

    Thedressingbooth

    ReplyDelete
  8. Ville gerne have begge kortene i rammer på væggen :-)

    ReplyDelete