new in - Arvet ur

This post was: 
Photobucket Photobucket Photobucket
Det her er for mig noget helt specielt
Jeg fandt det her sidste dag, og spurgte min mor hvem det tilhørte. Det er min afdøde fars ur, som min farfar har lånt, og givet tilbage her efter min fars død i Januar. Da jeg så det, måtte jeg bare prøve det, og det passer perfekt på mere end én måde!


Jeg syntes det er super smukt!!!
Det passer til min hverdags stil, som et lidt større ur, men i sølv, og enkelheden tiltaler mig bare rigtig meget. Og jeg syntes nu også det er en rar tanke, at jeg har lidt fra min far med ham, i en tid hvor jeg savner ham, så meget... og endda en smule fra min farfar!


Translation:
i found this watch the other day! its perfect, and even more so when i found out that it is my fathers. for my new readers i can tell you my farther passed away in february, and for me this watch is a little materialistic reminder that i will always carry pieces of him around! (not physically... more in mind, and body!)
but it gets better! my grandfather borrowed it, for a couple of years... isn't that cool, a watch of 3 generations?? and its perfect size, and so nice and simple, which I'm loving more and more lately!.. i love it!


NOTE: Hvis i vil se billedespam af en helt speciel REBEL, så kan i klikke videre her... og læse resten af indlægget! (læs her, link!)
READ MORE CLICK HERE

Photobucket Photobucket Photobucket
Det første stykke tid man efterlader en hvalp alene hjemme i længere perioder, er altid en neglebider!
Man ved aldrig hvad man kommer hjem til trods alle de forhold man tager... helddigvis, er planten her og et par huller (som i 50 cm dybe) det værste der er sket indtil videre.... Tossede dyr!
Follow Fashion Avec Nanna

3 comments:

  1. Undskyld, nu bander jeg -

    Men hvad fanden, er din far også død?

    Det ved jeg ikke hvorfor jeg ikke har lagt mærke til da jeg sad og rodede næsten hele bloggen igennem! Ih, jeg får helt stress over at det slet ikke er så unaturligt at unge mister, selvom det er så skide uretfærdigt!

    Men nok om det, jeg synes det er et flot ur, og jeg forstår affektionsværdien fuldt ud. Og så synes jeg du har taget billeder af det på en meget smuk måde.

    Og tusind tak for dine kommentarer hos mig iøvrigt. Jeg har svaret på dem allesammen :D
    Og informeret om at jeg lige stjæler dit tip om at købe de billige markers i bog&ide ;)

    - og nu er det vist mig der spammer med lang kommentar hva? (:

    ReplyDelete
  2. Super fin blog du har dig! Tænkte på om vi skulle følge hinanden, da du allerede har skrevet på min blog? Ville være super dejligt hvis du gad? :)

    //triflesandgiants.blogspot.com

    xoxoxoxo

    PS. Jeg følger dig!

    ReplyDelete
  3. kan godt forstå det har betydning for dig :) og så gør det jo ingenting at det er ret cool !!

    ReplyDelete