new in - camera bag!

This post was: 
her er så min nye kamera taske!
jeg er superglad, fordi før lå min elskling bare og rodede rundt i en stor taske! den her taske er fra Primark til 50 kr.. ligesom alt i primark, skal man lede for at finde nogle fede ting!, men man kan sagtens finde dem, hvis man kommer inden middag ;)! Farvern er mere færsken eller stærk laksefarvet end rød! :) og den er god so kamera taske, da siderne virkelig er ret stive! :)

hvad syntes i?
jeg kommer til at bruge den meget, og vil vise jer alt andet "new in" fra primark i søndags, senere! :) men i dag, har jeg i hvert fald fået nogle super fine komplimenter for tasken, eller rettere, mange fine kommentarer. så det er jo rart! :)

Translation:
finally found a proper camera back. its from primark, but i still think it looks cute, and its practical for me! :)


Follow Fashion Avec Nanna

2 comments:

  1. I'm drooling over that bag! Why wasn't it there when I was in London?!

    Thedressingbooth

    ReplyDelete
  2. den er bare vildt fed. tror du bliver rigtig glad for den, da det ikke er en kluntet kamerataske, men den har stil ! :)

    ReplyDelete