new in - pearl arm cuffs?

This post was: 

ville bare vise jer mine nye armbånd, som jeg fandt på museet i mandags
jeg syntes selv det er et fint alternativ til de der sølv og gulv "cuffs" men jeg ved ikke helt om jeg kan gå med begge på én gang ;) hvad syntes i :)?

translation:
new in from the V&A in london. they are pretty cool, and in my opinion a good alternative to the raved about arm cuffs... but dont kbow if i would wear both at once though? what do you think :)?

Follow Fashion Avec Nanna

3 comments:

  1. Jeg elsker din blog.
    Du er så dygtig til at lave fed og kreativ layout.
    Plus, så har du så mange spændende ting at skrive om!:)

    ReplyDelete
  2. Jeg synes, at de er rigtig fine! :)

    /Emma

    www.whatliesahead.dk

    ReplyDelete
  3. I like them! You can alternate and wear them both sometimes or wear just one. It will look good anyway.
    xoxo
    Thedressingbooth

    ReplyDelete